Rabu, 13 Mac 2013

 9:35 PTG         6 comments
Bismillah dan Assalamualaikum

Segala puji utk Allah Tuhan semesta alam..ampuni lah kami.
Selawat utk Nabi,keluarga baginda dan sahabat yang diredhai Allah.

Entri kali ni nak ucap terima kasih pada mereka yang sentiasa sudi singgah di blog Ustazah yang sederhana jika dibandingkan dgn blog lain. Ustazah pasti yang sekadar lalu pun ada..jazakallahu khairan kathira. In shaa Allah Ustazah akan balas kunjungan kalian utk eratkan silaturrahim.


                                                Nuffnangers who recently viewed your blog


 
 
 
 
 
 
 
 


Tak lupa juga yang sudi tinggalkan komen..amat2 dihargai. Sebagai blogger baru memang perlu kita kerap ziarah ke blog orang lain..tetapi perlu masa yang agak panjang.

Apa yang penting semoga perkongsian yang diutarakan memberikan impak positif dalam diri kita utk bersilaturrahim di alam maya...tidak mustahil kita boleh bertemu secara nyata suatu  hari nanti  in shaa Allah.

















6 ulasan:

  1. salam ukhuwah dari saya... nanti nak carrot cake.. :)

    BalasPadam
  2. Salam ukhuwah yer ustazah ain...semoga ramai lagi yg akan mengunjungi blog ni dan berkongsi ilmu...:)

    BalasPadam
  3. tu dia..nmpk dah muka2 yang suka singgah ke blog kak Ain :)

    BalasPadam
  4. semoga kita sentiasa dirahmati allah...

    saya pun masih baru....

    BalasPadam
  5. salam ukhuwah dari bunda...

    bunda pun masih banyak nak belajar tentang dunia blogging ni...banyak lagi bunda tak tahu..

    BalasPadam
  6. Hehehe.. xsangka ustazah menglistkan blog picisan seperti saya kat dalam ini...
    Terima kasih ye...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hadith Pilihan

Blog Archive

Sahabat Blog

Jom Kita Bersilaturrahim