Selasa, 29 Januari 2013

 8:56 PTG      6 comments
Assalamualaikum...alhamdulillah kelas sedang dijalankan.Bahagia melihat wajah2 ahli syurga maklum kanak2 yang masih belum ada dosa. Semoga rumah kami dapat mengundang kehadiran malaikat melalui majlis ilmu yang diadakan..Jom baca Quran biar kita dapat kerahmatan dan buat saham akhirat..(testing guna iPad)

6 ulasan:

  1. salam
    wah, patut la tulisan terang semacam jer.. dah guna ipad baru rupanya...! tahniah ustazah!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wslm..tq, tengah xplore penggunaannya coz cikgu2 kat sek pun tak de yg guna iPad ni.

      Padam
  2. ala..bestnya... kan best kalau rumah dekat dengan Kak Ain, boleh hantar anak belajar mengaji juga bila dia besar sikit... huhuhu
    Boleh saya yang tak terer bab tajwid belajar juge.. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha tu la..kalau tak free je akk ajar buat saham kat sana nnti..tak terror tak pe yg penting nak baca quran

      Padam
  3. subhanallah... Mabruk!!!

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah. Moga berterusan mendidik generasi soleh solehah...ameen

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hadith Pilihan

Blog Archive

Sahabat Blog

Jom Kita Bersilaturrahim