Jumaat, 23 November 2012

 9:15 PG         2 comments
Assalamualaikum..semoga kita diberkati sempena 9 dan 10 Muharam ni..banyakkanlah amal ibadah, bersedekah dan berdoa kepada Allah SWT..entri kali ini adalah lanjutan daripada entri PASTI Cemerlang. Syukur sampai 3 kali majlis penyampaian hadiah : sekali diperingkat kawasan tapi saya tak dpt nak hadirkan diri sebab kerja PBS yg perlu dibereskan dan 2 kali Konvo diperingkat Daerah dan peringkat Negeri..kira beruntung hantar anak sekolah Pra di PASTI ni ye..Silibus boleh tahan..praktikal amali peribadi Muslim pun bagus..Terima kasih tidak terhingga diucapkan pada Cikgu Masroha yang banyak membimbing anak saya..semoga Allah SWT memberi ganjaran teristimewa untuknya..Mengabadikan foto utk MUMTAZAH BINTI SAIFUL BAHARI
Alhamdulillah..dinobatkan sebagai Murid PASTI Terbaik
 Daerah Sabak Bernam pada 4.11.1012

Bercita2 menjadi seorang pensyarah
Bersama rakan PASTI

Bersedia untuk menjawab Periksa Peringkat Negeri pada 11.11.2012

Ibu bapa dan guru Pasti sibuk memberi kata2 perangsang sebelum periksa dijalankan

Ibu bapa yang risau anak2 cool je

Suasana di luar Dewan Periksa

Seramai 22 orang pelajar PASTI mewakili Daerah Seluruh Selangor

Alhamdulillah Sempat beriktikaf sementara Peperiksaan dijalankan.

Bersedia untuk menerima Sijil dan Hadiah 


Jubah Merah : 6 Tahun Jubah Hijau: 5 Tahun
   
Andai Arwah Suami ada..pasti ada disebelah..
Tahniah..MUMTAZ..
Dapat dua Tropi peringkat Daerah dan peringkat Negeri...

Semoga anak2 kita jadi anak yang cerdik lagi baik akhlaknya menjadi saham akhirat utk ibu bapa..kami berlindung dgn Mu Ya Allah daripada sifat riyak dan takabbur..entri ini hanyalah sebagai tanda kesyukuran dan buat kenangan kami sekeluarga..


2 ulasan:

  1. Tahniah Mumtaz. Mmg mumtazlah sbb nama pun dah Mumtazah ;)

    Gambar Mumtaz yg suami saya tlg ambil belum dibagi lagi kan..insya allah nnt saya bg

    BalasPadam
  2. Terima kasih laili..amboi tgh cuti kat hot spring ye..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hadith Pilihan

Blog Archive

Sahabat Blog

Jom Kita Bersilaturrahim